maandag 25 oktober 2010

niets aan de hand

Er zal iets met de disney website zijn, maar dankzij mijn geweldige Alice van smallworld vacations ben ik er inmiddels achter dat mijn reserveringen gewoon goed zijn. Ik ben nu alleen bang dat ik er een aantal dubbel heb gemaakt in mijn pogingen om het allemaal recht te zetten.

We zien het wel, onze reserveringen kloppen tenminste nog. Het "Nee he?" moment is net zo snel weer voorbij als dat het gekomen was. Wat kreeg ik ook heerlijk snel antwoord, ik wil echt nooit meer anders dan een Amerikaans reisbureau voor mijn Amerikaanse reizen :)

Nog 5 weken en 1 dag... oh het is al zo dichtbij... Ik ben al druk in mijn hoofd bezig wat ik allemaal mee wil nemen. Ook zijn we nog druk aan het sparen. Ons potje is een stuk kleiner dan vorig jaar, maar goed we hebben nu ook minder tijd gehad om te sparen en we zijn dit jaar al op vakantie geweest, dat is ook vrij uniek voor ons. Als ik 's ochtends chaggerijnig voor mijn kast sta om een trui uit te kiezen omdat het buiten zo koud is, denk ik eventjes: in Florida is het lekker weer en nog maar eventjes en dan mag ik ook de warmte weer in!!!

1 opmerking:

  1. Hé dat is mooi, dan kun je zorgeloos de vakantie voorpret beleven. Dat is al heel erg leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen