vrijdag 29 oktober 2010

nog 32 dagen

Het is vandaag 29 oktober. Volgende maand rond deze tijd zijn we hopelijk helemaal ingepakt, slaapt Elora bij haar nanna en opa beer en lopen wij met vlinders in onze buik omdat het "morgen toch echt gaat gebeuren".

De laatste kosten zijn gemaakt, de auto is betaald. Een beetje aan de late kant, dus daar ben ik nogal nerveus over. Ik hoorde achteraf dat we het zes weken van te voren hadden moeten betalen, maar we kregen de rekening wat aan de late kant en onze salarissen waren nog niet binnen. Ik weet dat je van de creditcard  (waar wij momenteel alles sparen) ook wel dingen over kan maken, maar dat is vaak erg traag en een tikkeltje gedoe, dus we hadden er voor gekozen om op onze salarissen te wachten. Achteraf kreeg ik dus te horen dat we het gelijk hadden moeten betalen. Nou ja we zien het wel, het is gebeurd, dus laat ik het allemaal maar een beetje over me heen komen.

De koffers staan al te branden en volgende maand ga ik alvast kijken welke zomerkleertjes Elora nog passen die we mee kunnen nemen op vakantie. Ik heb bewust de hele zomerlading nog niet weg gedaan dit jaar, al ben ik wel bang dat ze veel dingen ontgroeid is. Aan het eind van de zomer vond ik sommige dingen al een tikkeltje twijfelachtig qua lengte.

Eerst zijn mijn ouders volgende week aan de beurt. Zij gaan naar Cuba, dat lijkt me ook fantastisch, maar ik ben wel stiekem blij dat we nog lekker een jaartje naar Florida gaan.

In 2013 of 2014 wil ik sowieso weer gaan omdat dan het fantasyland gedeelte af is. Ik vind het al een feestje dat we dit jaar het Harry Potterland kunnen meemaken. Ik ben benieuwd of Universal Studios ook met het Harry Potterland weer van die belachelijke openingstijden voor de attracties heeft. Vorig jaar stonden we braaf om 9:00 voor de deur en kwamen we er achter dat de meeste attracties pas om 11:00 open gingen. Misschien zijn de winkeltjes in ieder geval wel vroeg open en kunnen we op ons gemakje rondkijken. We gaan het in ieder geval proberen want het is wel lekker om in alle rust dingen te kunnen bekijken en 's ochtends in Universal was het vorig jaar in ieder geval erg rustig.

Er hangen nog maar 5 paperclips aan de ketting en volgende week mag Elora aan haar playmobil avent-kalender beginnen om daarmee de laatste dagen af te tellen. Het mogen dan wel 24 vakjes zijn ipv 28 dagen, maar Elora slaapt ondertussen ook nog een paar nachtjes buiten huis, dus wij denken dat dat wel goed komt.

4 opmerkingen:

  1. Geniet van de voorpret en met die auto komt het vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die voorpret, daar hou ik ook zo van..
    En die auto is nu geregeld dus dat gaat helemaal goed komen, nu het vizier op genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vooruitzicht hebben jullie. Over een maandje gaan jullie al. Dat maandje is vast snel voorbij.

    Nog lekker genieten van de voorpret en dan over een maand kan het echte werk gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat lekker opschieten. Voordat jullie het weten zitten jullie in Florida. Nog veel plezier met de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen