zondag 24 oktober 2010

reserveringen

Getverderrie! Een tijdje geleden had ik al onze reserveringen gemaakt voor de heerlijke Disney restaurants. Niet alles wat ik wilde kon nog gereserveerd worden, maar goed, ik had me er bij neergelegd. Niet alle tijden waren ook helemaal geweldig, maar ook daar konden we mee leven.

Vandaag probeerde ik nog even te kijken of er misschien ergens een plekje vrij was gekomen voor le Cellier of er misschien inmiddels een beter tijdstip was voor onze Ohana reservering. Tot mijn afgrijzen kwam ik er achter dat er 7 reserveringen misten van mijn lijstje. En toen ik dit weer goed probeerde te maken, verdween er gewoon weer een ander.

Ik heb Alice van Smallworld vacations maar gemaild in de hoop dat zij wat verheldering kan scheppen over de 7 missende reserveringen. Dat ik er goed van baal zal niemand verbazen. De restaurants zitten namelijk al goed vol en als ik een reservering maak lijkt het haast wel of ik er een ander voor moet inleveren. Wat een gedoe zeg!!

Maar goed, nog 37 dagen... nog een week en dan kan ik roepen: nog maar een maand!!! Ik hoop dat het goed komt met mijn reserveringen... *zucht*

2 opmerkingen:

  1. Nog heel even volhouden.. en wellicht dat je de reserveringen nog recht kan zetten ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als het goed is is er niets aan de hand! Het internet is gewoon een beetje van streek. Ben wel bang dat ik nu een aantal dubbele reserveringen hebben... *iep*. Zetten we in Disney world zelf wel even recht.

    BeantwoordenVerwijderen