zondag 22 augustus 2010

100 dagen en 100 dollar

Morgen kunnen we al weerde "Double diget dance" doen, want dan zijn we officieel onder de honderd dagen verwijderd van onze vakantie. Elora verteld met veel gusto aan iedereen die het maar wil horen waar we naar toe gaan en dat zij dit keer wel in Dinosaur mag!

We hadden een meevallertje met de reis die we geboekt hebben en er is 100 dollar terug gestort op onze rekening. Wat een service toch met die Amerikaanse reisbureau's. Ik wil nooit meer anders en merk dat ik voortaan sowieso de Nederlandse reisbureau's een beetje ga mijden.

Nog 100 dagen en we zijn druk aan het sparen. Als ik naar mijn spaarpotje kijk valt het me een beetje tegen. Tja vorig jaar hebben we er 2 jaar over gedaan om alles bij elkaar te sparen en toen was Elora nog zo goed als gratis. Maar Daan wijst mij er wijselijk op dat we het meeste eten dit keer al hebben betaald en dat zal toch wel erg veel schelen, want daar is vorig jaar denk ik toch wel het leeuwendeel van ons geld heen gegaan. Maar toch, het voelt lekker om geld in je zak te hebben als je naar het wahala van de shopwereld gaat, namelijk de U.S. Normaal ben ik niet zo'n shopper, maar laten ze daar nu allemaal dingen hebben die leuk zijn voor Elora of die ik zowaar heel gaaf vind... en laat het daar nu ook nog eens veel goedkoper zijn en aparter...

Elora kreeg vandaag van haar overgroot opa en oma 4 euro en ze riep meteen dat dit in haar spaarpot ging voor Disney World. Ik was natuurlijk weer helemaal vertederd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten