dinsdag 3 augustus 2010

butterbeer

Alles omtrend onze vakantie kan bij mij een reactie oproepen, net als de verschillende snoepjes van een snoepwinkel een reactie bij een vijfjarige oproepen. Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen... de kleine vreugdes in het leven.

Zo kan ik me momenteel al verkneukelen dat ik strakjes mag genieten van mijn eerste slokje butterbeer. Na jaren de Harry Potter boeken verslonden te hebben en Harry Potter films te hebben getolereerd, kan ik ook even meedoen in de wereld van "make belief". Huppelen door Honeydukes en eten in de Three broomsticks (als er ruimte is)... hoera voor mij. Voor ons... maar vooral voor mij. Daan vindt de films leuk hoor en Elora heeft geen idee wie Harry Potter is, al wordt ze heel enthousiast van mijn enthousiasme over pumpkin juice en butter beer. Zij mag ook! En alles wat zij mag is reden tot enthousiasme (vooral in ons huis)
Ik ben echt razend nieuwsgierig hoe het hele harry potter gedeelte er uit gaat zien. Vooral de forbidden journey klinkt echt delectable!! argl... nog 119 dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten