donderdag 26 augustus 2010

The garden grill!

Hoera, op mijn Disney Rooster prijkt nu een mooie ADR van Chip and Dale's Garden Grill. Toch wel een van onze favoriete restaurantjes in Disney World. Ik hoop wel dat we het dit jaar nog net zo leuk en lekker vinden als vorig jaar. We hebben er namelijk nogal een hoge pet van op en dan ben ik altijd zo bang dat het de volgende keer tegen valt. Zo hadden de Disney figuren, die er vorig jaar rond liepen, heel veel tijd voor Elora. Of dat dit jaar ook weer zal zijn, dat is maar de vraag?

Voor de zoveelste keer heb ik mijn rooster omgegooid omdat ik een andere manier het allemaal toch logischer vond. Met dit soort dingen kan ik lekker in contact komen met mijn innerlijke neuroot.

We zijn inmiddels de 100 grens al weer een paar dagen geleden gepasseerd. Het gaat dit keer toch een stuk sneller dan de vorig keer. Misschien ook omdat ik dit keer ons spaargeld nog bijelkaar moet sparen ;) (ja daar is die innerlijke neuroot weer)

Op le Cellier na hebben we nu toch alle restaurants die we echt wilden. Ik moet zeggen dat ik het eten echt ook een deel van de Disney ervaring vind. De sfeer, het eten en de aankleding van een aantal van de restaurants is toch ook wel heel uniek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten