zondag 5 september 2010

Wenslijsten toetjes en andere dingen

"En in Disney World krijg ik iedere dag 2 ijsjes", verteld Elora trots aan een dankbaar publiek van 3 jarigen. Ze heeft mij horen praten over de toetjes die bij de diningplan horen. Daan en ik hadden het over de overdreven hoeveelheid toetjes die bij de diningplan horen en dat we waarschijnlijk gebruik zouden maken van de doggybags. Elora heeft hier hele andere ideeen over.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel heel erg leuk vind dat we voor het eerst echt alleen met ons gezinnetje op vakantie gaan. Het is altijd wel heel gezellig met andere mensen erbij, maar tegelijkertijd is het ook wel lekker om eens in je eigen ritme te zijn en geen rekening met anderen te hoeven houden. Ik weet niet zeker of Gerard mee gaat, maar als hij gaat, dan is hij heel zelfstandig en kunnen wij gewoon lekker ons ding doen. Ik verheug me echt op deze vakantie en ook op de tijd die ik lekker met mijn gezinnetje kan doorbrengen.

Vorig jaar was ik veel duidelijker in het maken van mijn rooster. Momenteel gooi ik het geloof ik iedere twee dagen weer om. Ondanks dat ik erg blij met onze keuze van het Magic Your Way Disney pakket ben (Ik denk namelijk echt dat het ons heel veel geld gaat schelen) mis ik de vrijheid van de ultimate tickets wel. Maar goed, je kan niet alles hebben.

Ook mijn keuzes voor restaurants blijf ik telkens omgooien. Ben ook zo makkelijk te beinvloeden, als ik ergens weer een goed review over gelezen heb, dan gooi ik de hele boel weer om. Er zijn een paar must do's deze vakantie. Ik hoop dat de restaurants waar we zo gek van waren vorig jaar, nog steeds zo leuk zijn.

Elora is druk bezig met haar wenslijst voor kerstmis... ik geloof dat ik maar een tweede hypotheek moet afsluiten als ik dat zo allemaal aan moet horen. Volgens mij gelooft Elora dat Disney World een magisch land is waar alles te verkrijgen is.

Volgend jaar hebben we het helemaal geweldig, dan vliegen we met IPB plaatsen en gaat ons dat heel veel geld schelen. Wel een luxe nu dat Daan bij Transavia werkt. Of we volgend jaar weer naar Florida gaan? Nee, ik denk het niet, ik denk dat we daar weer een jaartje of wat voor over gaan slaan (maar niet te veel jaartjes want het blijft leuk) maar het is ook wel eens leuk om weer andere plekken van de wereld te zien.

Voorlopig kijken we met smart uit naar 30 November!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten