zaterdag 27 november 2010

Nog 3 dagen

En dus staat de teller op 3 dagen. Wat een raar gevoel, net als vorig jaar lijkt de vakantie, nu hij zo dichtbij is, een tikkeltje onwerkelijk. Vanaf vandaag zijn we ook echt vrij, geen zorgen meer over werk. Voor mij helemaal niet meer. Mijn laatste dag was een beetje raar. Er waren nauwelijks collega's aanwezig (maar 1 en een stagiaire) en ik heb maar een half dagje gewerkt. De dag erna ben ik nog erg bezig geweest met verwerken, maar nu begin ik me toch echt op de toekomst te richten.

Mijn nieuwe baan neemt nog wel wat logistieke problemen met zich mee, maar ik heb er  het volste vertrouwen in dat we met een goed plan komen... maar... NA DE VAKANTIE. Eerst gaan we ons op plezier richten.

Morgenavond vieren we Sinterklaasavond. De inpakpiet moet nog even aanpoten, want we zijn er nog niet helemaal klaar voor. Er is een voorpremiere van Tangled in de bioscoop. Omdat we dachten dat deze pas 1 december zou uitkomen hier, hadden we besloten deze in Amerika te gaan kijken. Maar omdat hij toch hier draait, gaan we vandaag. We zouden eigenlijk de Sint op Schiphol gaan verwelkomen, maar dan hadden we heel vroeg moeten opstaan en we waren gewoon te moe. Volgend jaar maar. Elora is er niet te rouwig om, die gaat liever naar Rapunzel, want plots is dat hij nieuwe favoriete prinses. Ze wil "alles" van Rapunzel hebben en ik heb haar verteld dat ik bang ben dat ze een heel teleurgesteld meisje gaat worden met die instelling. Ze mag best verwend worden voor kerst en haar verjaardag, net als vorige keer, maar madam haar wensen worden zoetjes aan wel een beetje bespottelijk. Ik weet niet waar dit diva wensgedrag ineens vandaan komt, zal ook wel de leeftijd zijn ;)

Vandaag gaan we bijna alles inpakken. Er is nog een broek die ik nog aan wil dus die ik nog even moet wassen op het laatste momentje, maar verder kan alles wat mij betreft worden ingepakt.

Ook gaan we de kerstboom dit weekend (of maandag dat weet ik nog niet) opzetten. Dat vond ik vorige keer erg leuk bij de terug komst, het verzachtte mijn wonden een beetje.

Ik merk dat we erg moe zijn met z'n allen. Elora is wat overprikkelt door het hele Sinterklaas/ we gaan bijna op vakantie gebeuren, dus ze slaapt wat slecht, probeert ons wat meer uit en is ook wat sneller gepiqueerd. En ik eigenlijk een beetje het zelfde momenteel. Maar straks gaat dat alles van ons afvallen, want we gaan op vakantie.

De vlucht wordt dit jaar ook een stuk leuker, het gaat namelijk goed met de vliegangst van Daan. Hij heeft al een aantal keer voor werk moeten vliegen en dat helpt. Hij is nog niet in een rotbui, wat hij voorheen al dagen (soms weken) voor het vliegen was. Ik ben hier zo blij om.

De vlucht is lang... tja daar kijk ik wel tegen op, maar ik vind het leuk dat we comfortclass hebben geboekt, dat we direct vliegen en ik ben benieuwd welke films we hebben. Jammer dat Elora nog net iets te druk is voor mij om een boek te lezen, maar misschien als ze even in slaap valt.

Het komt goed! Ik ga in ieder geval met veel meer vertrouwen het vliegtuig in dit jaar ;)

NOG 3 DAGEN!!!

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat jullie al bijna gaan, nog een paar dagen, dan heerlijk sneeuw en werkdruk thuis laten.
    Geniet ervan, ben benieuwd naar jullie belevenissen.

    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen