donderdag 18 november 2010

Seaworld

Vorig jaar was Sea world geen groot succes en dat willen we dit jaar dubbel en dik inhalen. Eerst hadden we seaworld op dinsdag 7 december gezet, maar toen ik de roosters van Seaworld aan het bekijken was, viel het me op dat er veel meer te doen was in de weekenden. Van vrijdag tot en met zondag gaan namelijk de kerstshows van start. Omdat we dit toch wel graag mee willen maken heb ik Seaworld omgeruild met een dagje Universal. Het lijkt me toch rustiger op een dinsdag dan een zondag in Universal en daar zijn we immers al geweest. Zo kunnen we lekker alle kerstpret meemaken.

Omdat het ons beter uitkomt om wat langer in Seaworld te blijven hangen en misschien ook het vuurwerk mee te maken, heb ik ook onze ADR voor Raglan Road om gegooid. De Seaworld dag zijn we lekker de hele dag vrij om te doen waar we zin in hebben. Ik denk namelijk niet dat we een extra dagje Seaworld gaan doen, maar wie weet, we kunnen Seaworld en Universal 2 weken lang ongelimiteerd bezoeken. Maar wij blijven Disney fans, in hart en nieren.

Dit betekent dat ik maandag toch mijn rooster weer even opnieuw moet uitprinten. En zo blijf ik hier en daar nog wat veranderingen aanbrengen. Het is een soort hobby geworden geloof ik. Veel tijd heb ik niet meer om dingen aan te passen, want over 12 is het al zo ver. Gek en een beetje onwerkelijk.

Elora sputterde een beetje tegen toen ik haar vertelde dat ik wel wilde in Amerika dat zij even tussen de middag een dutje zou doen. Dit zag ze niet zitten, maar toen ik zei: "Als jij niet 's middags slaapt dan kan je niet mee als we 's avonds uit eten gaan of naar de pretparken gaan. Dan zoek ik wel een oppas", piepte ze snel anders: "Okay", zuchtte ze als een vrouw van 80, "Dan moet het maar"

1 opmerking:

  1. hahahahahaahaha, die reactie van haar, heel grappig.
    nu ben ik ook op de hoogte van jullie blog
    als je zin hebt kun je alvast in de stemming komen door bij ons mee te lezen, want wij vertrekken morgen al.
    ook enorme disney fans en erg benieuwd naar harry potter.
    het is flink uitzoeken he met al die verschillende schema's? en zeker als je het optimaalste uit je dag wilt hebben, en dus ook het liefst alle kerstshows en langere openingstijden wil hebben.
    was voor mij ook even flink puzzelen.
    Nou heel veel plezier nog met de voorpret en zal je proberen te blijven volgen als ik daar zit.

    BeantwoordenVerwijderen