dinsdag 20 juli 2010

14-7 dining plan

Pfft, ik blijf maar dingen veranderen. Werken met een Amerikaans reisbureau heeft een nieuwe wereld voor me geopend! Zojuist heb ik besloten om toch voor de diningplan te gaan. Het viel me namelijk op dat heel veel van onze restaurants daar onder vielen.


Voor iets meer dan $300,- extra hebben we met zijn drietjes 10 van de 16 dagen eten! Ik kan je vertellen dat dit behoorlijk wat scheelt. Daan en ik betalen $10 p.p per dag en Elora $2 per dag om te kunnen eten. $22,- per dag voor uit eten gaan met een drankje erbij… dat is niet verkeerd. Natuurlijk moeten we een extraatje meenemen voor wat extra drankjes of een voorgerechtje… maar dan alsnog. Het gemiddelde hoofdgerecht is al $20,- dus we komen er alsnog erg goedkoop vanaf!!


De overige 6 dagen betalen we het avondeten zelf (maar dan hebben we nog steeds een gratis quick service maaltijd per dag op de laatste 2 dagen na dan)


De vakantie is nog steeds duur, maar hij lijkt steeds meer betaalbaar te worden! Hoera voor de diningplan!


Onze aardige reisbureau dame, Alice, heeft het al voor ons geregeld. Nu de vluchten en de auto nog. Die vluchten blijven lastig want ik kan niet zo goed een goede overstap vlucht vinden waarbij ook onze koffers meteen worden over gedragen. Ik zie het niet zitten om de koffers te moeten uit en inchecken tijdens de overstap. Er is de optie van KLM, maar die stappen over in Amerika, wat ik heel vervelend vind, want dat duurt langer en heb je twee lange vluchten. Plus dat je dan in die kleine vliegtuigjes wordt gestopt en het moeilijker is om extra beenruimte te krijgen. Maar als het niet anders kan wordt het toch KLM. We zien het wel.

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb je de Disney math al aardig onder de knie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn andere vakanties ook zo gecompliceerd? Of is dit deel van de disney charme?? ;)

    BeantwoordenVerwijderen