dinsdag 20 juli 2010

15-7 comfort class

15-7




Het is net een achtbaan ritje, het boeken van deze reis. Volgens mij wordt onze reisadviseuse al gillend gek van mijn constante veranderingen.



Bij Toerkoop hebben we een prijs aangevraagd voor onze vlucht. We wilden met Virgin Atlantic vliegen, maar Toerkoop vertelde ons dat het handiger was om een directe vlucht te nemen met Martin Air. Op deze manier kunnen we ook gebruik maken van de comfortclass en dan hebben we gegarandeerd goed plaatsen met beenruimte. Het kost dan ook wel wat, maar… dan heb je (hoop ik) ook wat! Meer beenruimte, personal video entertainment serie, wijn bier en frisdank tijdens de reis, en vroeger instappen!! Yay, het meest luxe dat ik ooit gevlogen heb was bij een nooduitgang, dus dit is best wel tof! Vooral de heenreis, want daar zitten we helemaal vooraan. Wel jammer dat we niet bij het raam konden zitten, maar dan zaten we niet bij elkaar (bij het raam zijn het maar twee stoelen) en hoe verleidelijk het is om onze drukke bijna-kleuter bij vreemden neer te zetten… laten we dat maar niet doen.



Maar er was een probleempje… want Martin air vliegt niet op donderdagen of vrijdagen… en wij wilden niet vroeger terug… dus de beste optie leek ons dus maar om op zaterdag te gaan vliegen… hihihi!! Mijn rooster is dus ALWEER aangepast, de disney parken zijn weer twee dagen opgeschoven. Raar hoor naar Orlando gaan en de eerste drie dagen niet naar disney parken gaan. Maar gelukkig hebben we genoeg andere dingen te doen. 18 dagen orlando… dat zit toch dichter bij die geplande 3 weken dan de 2 weken!



We gaan wat later weg en komen wat later aan… maar we gaan ook twee dagen later vertrekken, dus who cares?



Alice, de dame van ons reisbureau is al gemaild. Ik hoop dat ze snel een bevestiging stuurt, dat zou fijn zijn. De laatste paar dagen gaan we wel op budget leven, dus het zal wel veel slecht eten worden (oh wat erg) zoals MC Donalds enzo…



Ik heb nog stiekem geprobeerd of ik de Garden Grill nog kon reserveren voor die laatste twee dagen, maar no such luck. Hij is echt HELEMAAL volgeboekt, en terrecht… het is een van de leukste character diners die er te vinden is in Disney. Volgende keer toch maar weer 6 maanden van te voren boeken.



Dus: Hotel? check, Reis? check, tickets voor pretparken? check, restaurant reserveringen? Check! Nu alleen de auto nog en dan zijn we klaar, dan is alles geboekt. Nog even heb ik gespeeld met de gedachten om nog een keer de Mickey’s very merry christmas party te doen, maar toch maar besloten om dat niet te doen. Een beetje zakgeld overhouden is toch ook wel lekker. Deze keer hebben we namelijk niet twee jaar kunnen sparen en we moeten al extreem veel opzij houden om een beetje een leuk zakcentje mee te kunnen nemen.



Oh wat gaaf… nog 138 dagen (als ik me niet vergis) en dan gaan we toch echt!!! HOERA, we gaan naar DISNEY WORLD!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten