woensdag 21 juli 2010

Een toetje voor ons toetje

Terwijl ik gezellig de puntjes op de i aan het zetten ben, wat betreft onze vakantie, valt mijn oog op een evenement dat het Wishes dessert party wordt genoemd. Wat is dat? vraag ik me af en zet meteen mijn vertrouwde vriend google in om mij eens haarfijn alle dessert party onderwerpen die er op internet te vinden voor te schotelen.

Een amerikaanse dame verteld ons lovend over al de heerlijkheid van dit mini feestje. Al lezend in de blogs van mijn mede Nederlandse bloggers kwam ik ook een aantal keer verslag van deze party tegen. Ondanks dat mijn weegschaal me dit niet in dank zal afnemen, hebben we toch maar besloten dat ook wij eens willen proeven van al die toetjes terwijl we op een gunstige plek heerlijk naar het vuurwerk kunnen kijken!

Vrolijk stuurde ik een mailtje naar onze eigen Alice, van small world vacations, dat het gezin Noordeloos mee wilde doen aan de feestelijkheden. Al snel kreeg ik weer bericht van mijn vrolijke reisbureau magier... en ja hoor... 6 december zijn wij van de partij.

Het water loopt me in de mond als ik de foto's van anderen bekijk. Ik vraag me af of de mensen het me wel in dank gaan afnemen dat ik straks een driejarig toetjes monster op de schitterende buffetten ga loslaten. Dit is trouwens een grapje want stiekem is Elora heel braaf en beleeft... maar dat geeft een minder grappig en kleurrijk beeld. Nu maar hopen dat we op de terug weg niet de toetjes ook weer retour krijgen uit het kleine lijfje van mijn zoetekauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten